Μια σημαντική εξέλιξη στον κόσμο του μπάσκετ ανακοινώθηκε την Τρίτη, καθώς η EuroLeague υπέγραψε μια νέα συμφωνία συνεργασίας με την εταιρεία αθλητικών και μέσων ενημέρωσης IMG. Η νέα αυτή συμφωνία διαφέρει σημαντικά από την προηγούμενη, προσφέροντας μεγαλύτερη ευελιξία στις ομάδες που συμμετέχουν.
Σύμφωνα με πληροφορίες του Μάικ Βόρκουνοφ από το The Athletic, το νέο συμβόλαιο περιλαμβάνει ρήτρες αποχώρησης για τις ομάδες, κάτι που το καθιστά λιγότερο περιοριστικό. Ο πρόεδρος της IMG, Άνταμ Κέλι, σχολίασε σχετικά: “Αν δεν παρέχουμε τα αναμενόμενα, δεν πρόκειται να δεσμεύσουμε κανέναν με άδικα συμβόλαια. Η ουσία της συνεργασίας μας είναι η απόδειξη της αξίας που μπορούμε να προσφέρουμε.”
Προσθέτοντας, τόνισε ότι τα μακροχρόνια συμβόλαια δεν έχουν καμία σημασία όταν οι δύο πλευρές δεν βρίσκονται σε ευθυγράμμιση: “Αν έχεις ένα συμβόλαιο που ισχύει για δεκαετίες, αλλά οι δύο πλευρές δεν συνεργάζονται αποδοτικά, τότε το χαρτί δεν έχει καμία αξία.”
Η συνεργασία μεταξύ της EuroLeague και της IMG ξεκίνησε το 2016 και επικεντρώθηκε στην αύξηση των εσόδων από τα δικαιώματα μετάδοσης, τις χορηγίες και τα έσοδα από εκδηλώσεις. Ο Άνταμ Κέλι υπογράμμισε ότι, από την αρχή της συνεργασίας τους, τα έσοδα έχουν πενταπλασιαστεί, ένα αποτέλεσμα που ενισχύει την εμπιστοσύνη στην IMG.
Η νέα συμφωνία δημιουργεί τις βάσεις για περαιτέρω ανάπτυξη, προσφέροντας παράλληλα στις ομάδες τη δυνατότητα να επανεξετάσουν τη συνεργασία τους εφόσον οι προσδοκίες δεν εκπληρώνονται. Πρόκειται για μια στρατηγική που δίνει έμφαση στην ευελιξία και την αποτελεσματικότητα.