Όταν τα πράγματα στο ευρωπαϊκό ποδόσφαιρο συνδυάζονται υπέρ σου, το μόνο που απομένει είναι να τα αρπάξεις. Ο Ολυμπιακός βλέπει το όνομά του να φλερτάρει ξανά –και πολύ σοβαρά– με το UEFA Champions League. Κι αυτή τη φορά, δεν είναι μια απλή συμμετοχή. Είναι επιστροφή με τριπλό όφελος και σαφές μήνυμα: οι Ερυθρόλευκοι επιστρέφουν για να μείνουν στην ελίτ.
Με την ήττα της Μπόντο Γκλιμτ και τον αποκλεισμό Ντόρτμουντ και Άστον Βίλα, οι Πειραιώτες βλέπουν τον δρόμο να ανοίγει διάπλατα. Η μοναδική «σφήνα» που μένει να αποφευχθεί είναι μια πιθανή αυτοκτονία της Σέλτικ – αλλά με +15 από τη Ρέιντζερς, ακόμα κι αυτό φαντάζει απίθανο.
Ο Ολυμπιακός μπορεί, λοιπόν, να κοιτάζει ήδη μπροστά. Και αυτή τη φορά δεν θα χρειαστεί να μπει από την… κουζίνα της Ευρώπης, αλλά κατευθείαν από την μπροστινή πόρτα της League Phase του Champions League 2025-26. Εκεί όπου τον περιμένουν όχι μόνο ένδοξες μάχες με τα μεγαλύτερα brand names της Γηραιάς Ηπείρου, αλλά και χρυσές ευκαιρίες.
Μόνο και μόνο η συμμετοχή στη φάση των 36 ομάδων του νέου φορμάτ εξασφαλίζει 18.620.000 ευρώ στα ταμεία. Και αυτά είναι μόνο η αρχή, καθώς κάθε νίκη φέρνει 2.100.000 ευρώ, κάθε ισοπαλία 700.000 ευρώ. Ακόμη κι η θέση που θα τερματίσει στη League Phase μετράει, αφού κάθε σκαλοπάτι σημαίνει +275.000 ευρώ.
Κι έπειτα έρχονται τα τηλεοπτικά δικαιώματα, τα εμπορικά οφέλη, και το “Value Pillar”, που μπορεί να απογειώσει το συνολικό ποσό ακόμα περισσότερο. Με λίγα λόγια: ο Ολυμπιακός δεν πάει απλά για τη δόξα, αλλά και για να χτίσει το μέλλον του.
Σε αντίθεση με τις προηγούμενες χρονιές όπου οι ελληνικές ομάδες έμπαιναν στα βάσανα από τον Ιούλιο, φέτος ο Ολυμπιακός έχει την πολυτέλεια να προετοιμαστεί με σχέδιο. Η σεζόν στην Ελλάδα τελειώνει 17 Μαΐου. Το Champions League ξεκινάει 16 Σεπτεμβρίου. Τέσσερις μήνες. Χρόνος για scouting, για χτίσιμο, για έξυπνες μεταγραφές.
Ο Μεντιλίμπαρ μπορεί να σχεδιάσει την ομάδα του με ψυχραιμία και στόχευση. Χωρίς πίεση, χωρίς βιασύνες. Με την αυτοπεποίθηση που δίνει η περσινή κατάκτηση του Conference League. Και με το βλέμμα στραμμένο στο επόμενο επίπεδο.
Δεν είναι μόνο τα λεφτά. Είναι και το status. Το να βλέπεις το brand του Ολυμπιακού δίπλα σε αυτά της Ρεάλ, της Λίβερπουλ, της Ίντερ. Το να σε υπολογίζουν ξανά στην ελίτ. Όταν μόνο 36 ομάδες από πάνω από 1100 επαγγελματικές βρίσκονται στο Champions League, η θέση σου εκεί λέει πολλά. Πάρα πολλά.
Η Ευρώπη ξαναμιλάει για τον Ολυμπιακό. Και αν όλα κυλήσουν όπως δείχνουν, την επόμενη σεζόν θα τον βλέπει κιόλας.